21.11.09

Cursos per a dones

Avui he començat un nou curs per a dones. No estic gens d'acord en que s'organitzin cursos per a col·lectius exclusius però els polítics així ho fan fer. I la veritat és que m'agrada molt fer classe i poder contribuir a que la gent (homes i dones) entren una mica més en aquest món de les TIC.

Dijous vaig acabar el d'enxarxades. Els últims dies el vam tenir de fer en línia per culpa de la meua bronquitis, però va anar molt bé. Pel camí han abandonat diverses alumnes, per diferents raons, però la veritat és que les que han acabat han aprofitat molt bé el curs. Vam començar amb TIC, desprès apoderament i finalment Inserció laboral. Estic segura que ens ha servit de molt a totes.

I avui he començat un nou curs. És un curs per associacions de dones que es fa simultàniament a tot Catalunya (Programa ENDE). Jo m'encarrego del grup de La Pobla i el fem una mica diferent de la resta. Nosaltres només fem un dia presencial, la resta és tot en línia. I és que les distàncies aquí dalt compliquen una mica la cosa... Ve gent de Vilaller, Pont de Suert, Tremp i Isona. Aquest curs ja el vaig donar l'any passat, i va resultar ser algo molt útil, o sigui que estic contenta de tornar-hi a ser. Espero que les alumnes en surtin contentes.

(He superat la prova de tornar a treballar. Només he tingut un atac de tos i m'ha quedat mal de cap per tota la tarda i pesamenta als ulls. He mirat si tenia febre, però no!, el super termòmetre digital no ha pujat de 35! I he fet una migdiada de més d'una hora. Semblo una padrina!)