21.11.09

Twitter


Ara fa més o menys un any em van mig obligar a utilitzar el twitter per un curs. Hi feia de profe i tenia d'anar dient el que feiem, més que res per a que es veiés moviment.

La veritat és que no li he trobat massa la utilitat, però si que m'ha enganxat una mica. Hi ha gent que segueixo que passen enllaços interessants i que donen informacions que van bé...

Desprès d'un any he mirat com l'he de fer funcionar. De fet ja ho havia descobert quasi bé tot, però em queden coses... No crec que vagi més enllà, però!
  • d@usuari -> per enviar un missatge privat
  • @usuari -> escriure un missatge públic a usuari
  • RT reenviament de coses interessants
  • #fil -> per seguir un fil
Normalment faig servir el twitter des del Netvibes. De fet només vaig a la pàgina de twitter per eliminar aquella gent que es posen a seguir-me que no sé qui són i les seves intencions i interessos s'allunyen bastant de les meus.

Ah! per cert el meu twitter és guitacm