27.11.09

Casa d'oficis "Sant Feliu digital"

Dimecres al matí vaig anar a la Casa d'oficis "Sant Feliu digital" a donar un parell de classes: una sobre disseny web amb programari lliure i una altre sobre teletreball.

Vaig explicar-los el programari lliure mitjançant unes receptes de cuina i vaig detectar de seguida que el tema de disseny web no els interessava massa així d'entrada, i vaig intentar explicar-los la necessitat que té un dinamitzador digital a visualitzar la feina que fa i d'utilitzar les eines web 2.0 per comunicar-se amb la gent i organitzar activitats. Al final de la classe de teletreball vaig introduir el concepte d'identitat digital.


Teletreball
View more presentations from guitacm.
 
Va ser un gust retrobar-me amb la gent que porta aquest projecte. Són una gent amb molta empenta i que fan molt bona feina.
El bloc de la Casa d'oficis: http://casadoficissf.blogspot.com