27.11.09

Jornada Internet Social

Ahir vaig assistir a les Jornades d'Internet Social al Citilab de Cornellà. Tot i ja no estar de dinamitzadora del telecentre del Pallars Sobirà ni de tècnica territorial de la Xarxa Òmnia, em mantinc en contacte amb aquest mon dels telecentres i de la dinamització TIC, i m'interessa molt assistir a jornades d'aquest tipus. M'agrada retrobar-me presencialment (virtualment hi estic en contacte permanentment) amb companys i estar al dia de projectes i activitats que tenen lloc a diferents llocs.

Em va agradar veure els dinamitzadors dels Òmnia que portava jo, ja que no havia tingut l'oportunitat de parlar amb ells presencialment quan vaig plegar. Contenta de veure als altres tècnics d'Òmnia i intercanviar algunes impressions, vam riure amb alguns comentaris! També vaig estar contenta de conèixer presencialment companys del màster que estem fent des de fa un parell d'anys i que acabem aquest nadal. I per últim em va agradar retrobar els companys de teletreball, i la gent de la oficina tècnica i de la secretaria.

Les activitats de la jornada em van interessar més:
La jornada va servir per celebrar els 10 anys de la Xarxa Òmnia. Felicitats a tots els que estan al projecte.