29.10.10

Perduda??

Fa molts dies que hi penso... De cop i volta no sé on és la meua càmera petita, una Canon Digital IXUS 100 IS. Era petitona, la podia portar sempre a la butxaca, pesava poquíssim... per anar d'excursió, per anar a esquiar, per... M'anava molt bé!

I no la trobo! No sé si me la vaig deixar a dalt a Sant Josep d'Olp, l'últim dia que hi vaig anar a fer deures. Recordo perfectament que vaig fer diverses fotos a Sort. Penso que portava la motilla petita i que vaig pensar que la canviava de lloc perquè portava una llauna de Coca-Cola buida, i no volia que se m'embrutés. No recordo massa més...No sé si em va caure de la butxaca mentre anava en moto, no sé si està per alguna butxaca en algun armari... He mirat per tot arreu però no surt.

Si fós un móbil, trucaria i potser la sentiria. Però no!

He pensat que a partir d'ara posaré una etiqueteta a la bateria o un arxiu a les targetes amb el meu contacte. Si algú la troba i és més o menys bona persona es posarà en contacte amb mi per tornar-me-la. Però per aquesta difícil, ja!
Si algú la trobat.... em faria un gran favor! Ah! sempre l'he portada dins un mitjor d'aquests per posar-hi el mobil... de color taronjós.

1 comentari:

Pakiba ha dit...

Que tinguis sort Olga, pero o trobo dificil, aixo es un caramel per el que so troba.