31.3.10

La importància dels títols

Des de que faig servir el Netvibes per sindicar els blocs que m'interessen comprovo la importància dels títols de les entrades. Al principi en tenia pocs i quasi bé llegia totes les entrades noves, però ara l'acumulació i la falta de temps fan que les llegeixi selectivament, i el que em fa entretenir-m'hi, o no, és el títol.

Si no hi posem títol hi surten tres puntets. Llavors té poques probabilitats, a no ser que siguin els blocs dels meus fills Ian i Aleix (Ja els ho he comentat però de moment no m'han fet massa cas).

Els usuaris de pàgines web destinen 4 segons a decidir si la pàgina d'entrada a la web els convenç i els interessa abans de saltar a una altra. Els usuaris d'aplicacions de sindicació només ens fixem amb les poques paraules que formen el títol, perquè han de ser poques...

Igual els passa als robots dels cercadors... Ells també es fixen en els títols, i si volem que el bloc sigui llegit pel màxim de persones possible cal tenir-ne cura. Però això ja seria un altre tema.

Més informació al bloc d'en Robin Good A veure si trobo un moment per llegir-m'ho ;)

1 comentari:

Rosendo Manrique ha dit...

Sí, jo hi poso interès (o hi posava quan escrivia) a què el títol tingui gràcia, una altra cosa és que ho aconseguís o no..