5.2.10

TICPadrins

Ja he acabat el projecte final del màster! Em queda defensar-lo virtualment davant d'un "tribunal" i prou. Això rai!

Aquest projecte era un gran repte, i amb tot el que ha passat pel mig, encara més. Estic contenta amb el resultat i d'haver pogut fer la vida més agradable i amena als padrins de la residència, almenys per uns dies. Ha estat un gust treballar amb l'animadora de la residència, l'Adelaida. Sense ella no hagués sortit tot tant bé.

Ara a veure si li podem donar continuïtat. L'altre dia fent l'avaluació amb els padrins vam preguntar-los si ho volien repetir i cada quan. La majoria van dir que si, cada setmana!!! Per fer-ho, però caldria disposar d'ordinadors i trackballs gegants. Almenys mitja dotzena, perquè sinó hi ha baralles. Això d'esperar que els toqui el torn, alguns no ho porten massa bé! ;)



A veure si tinc algun moment per subtitular els vídeos.

Web del projecte: http://www.pirineuweb.com/master/pf
Bloc del projecte: http://ticpadrins.blogspot.com
El projecte està sota una llicència creative-commons.

2 comentaris:

La lectora corrent ha dit...

Olga, volia deixar un comentari en el bloc dels padrins i padrines del Pallars, però no trobo la manera com s'ha de fer perquè allò que escric es publiqui. Si clico a "visualització prèvia", no passa res; i si clico a "comentari de l'entrada", em desapareix el text que he escrit. (En alguns altres blocs també m'ha passat alguna vegada.)

OLGA ha dit...

Ets la segona persona que em diu que té problemes amb els comentaris. Deu ser cosa de la plantilla. Miraré d'arreglar-ho.