I un apunt...
El tercer dia de congrés incluia el lliurament de premis del Concurs de projectes innovadors, al que m'havia presentat, i resulta que va, i guanyo!!! M'havien dit que era finalista però va ser una sorpresa quedar la primera. Evidentment em vaig posar contenta, però em va saber greu pels que van quedar segons.
Per presentar-se al concurs s'havia de presentar un resum executiu i el vaig fer a la meua manera... Havia d'ocupar 2 folis com a màxim.... I si, de fet vaig ocupar un A3 (2 A4), però era un esquema, florit, però un esquema. La redacció no és lo meu!!

Fotos del congrés
Videos del congrés
3 comentaris:
Moltes, moltes, moltes felicitats! Ets un exemple a seguir! ;)
Felicitats, Olga! Ho vaig llegir al diari Avui.
Gràcies Núria, no havia vist el que deia l'Avui.
Quan vaig parlar amb la premsa els vaig insistir que era un projecte que es feia amb programari lliure i que tindria molt en compte els pallaresos. Això no ha sortit cap lloc, i penso que és important!
Publica un comentari a l'entrada