2.10.09

Balanç

Ja ha acabat el Congrés i la veritat és que estic moolt contenta d'haver-hi anat. Ha sigut molt profitós a tots nivells. He après moltes coses i com deia en una entrada anterior he viscut experiències noves. Definitivament, tot i que ara no treballo de dinamitzadora, m'agrada molt aquest món de les TIC i la SIC.... I tal com em deia una companya l'altre dia (via skype), haver plegat de l'última feina va ser una bona decissió... Això del teletreball m'està permetent fer i aprendre moltes més coses.

I un apunt...
El tercer dia de congrés incluia el lliurament de premis del Concurs de projectes innovadors, al que m'havia presentat, i resulta que va, i guanyo!!! M'havien dit que era finalista però va ser una sorpresa quedar la primera. Evidentment em vaig posar contenta, però em va saber greu pels que van quedar segons.

Per presentar-se al concurs s'havia de presentar un resum executiu i el vaig fer a la meua manera... Havia d'ocupar 2 folis com a màxim.... I si, de fet vaig ocupar un A3 (2 A4), però era un esquema, florit, però un esquema. La redacció no és lo meu!!
Notícia concurs
Fotos del congrés
Videos del congrés

3 comentaris:

skaps ha dit...

Moltes, moltes, moltes felicitats! Ets un exemple a seguir! ;)

Núria ha dit...

Felicitats, Olga! Ho vaig llegir al diari Avui.

OLGA ha dit...

Gràcies Núria, no havia vist el que deia l'Avui.

Quan vaig parlar amb la premsa els vaig insistir que era un projecte que es feia amb programari lliure i que tindria molt en compte els pallaresos. Això no ha sortit cap lloc, i penso que és important!