26.8.09

Fa una ràbia...

Fa un temps que en la Línia oberta no em surt la opció de veure els pròxims 20 moviments quan consulto l'estat del compte.

Vaig preguntar a l'oficina a veure si és que ho havien tret o no. Vam comprovar que la demo ho visualitzava correctament i no em van solucionar res.
En arribar a casa vaig utilitzar el sistema virtual del Servei d'Atenció al Client, explicant el cas, i em van contestar que no havien identificat el problema i que els enviés un correu indicant quin navegador i sistema operatiu feva servir.
Vaig enviar el correu i ara he rebut contesta.
Benvolguda Sra. Olga Cuevas Melis,

En resposta al seu correu electrònic, li comuniquem que el sistema operatiu Ubuntu actualment no està homologat per "la Caixa" per operar amb Línia Oberta.

Li agraïm que hagi contactat amb nosaltres i l'indiquem que si desitja més informació relacionada amb aquesta qüestió pot utilitzar el número de referència a dalt indicat.

Servei d'Atenció al Client per Internet
www.lacaixa.es
He tornat a preguntar a l'oficina i m'han dit que truqués al telèfon de Servei d'Atenció i ho he fet. He parlat amb una noia, força amable, i m'ha dit que comprovés si amb algun altre ordinador em funcionava. M'ha explicat que teniven una incidència però que no l'havien pogut solucionar encara. Que mirés si amb una altra versió del Firefox i/o sistema operatiu em sortia. He fet les comprovacions i des del Firefox de Windows si que em surt...

Em fa tanta ràbia que se't treguin de sobre automàticament i de males maneres quan dius que treballes en Linux!!! I no ho fa La Caixa només, és una cosa generalitzada!

2 comentaris:

Fèlix ha dit...

T'entenc.

És sentir la paraula "Linux" i ja deuen pensar:
Bien! Incidència tancada! Me'l trec de sobre.

Pfff!

OLGA ha dit...

Doncs ara els estic enviant un altre correu queixant-me d'això...