23.8.09

Concert #12

Ahir a la nit hi havia el concert número 12 del IX Festival de Música de Rialp. Com que era jazz i em sentia capaç d'aguantar-ho vaig anar a buscar un parell d'entrades i vam anar-hi. Al programa i a la web (bàsicament perquè la web està feta amb les dades del programa) posava que era a les 20 hores. Però resulta que estava equivocat!!! Vam ser bastants els que ens vam quedar penjats 2 hores i mitja... En realitat era a les 22.30! Deu n'hi dó!

Vam aprofitar aquesta estona per passejar per Esterri i sopar. Hi havia força gent a Esterri i la temperatura era prou alta pel temps que estem.
El concert va tenir lloc a Santa Maria d'Àneu, que està a Escalarre. Es una ermita romànica enorme. És molt rústica i em va agradar perquè està conservada d'una forma natural. No es veu retocada.


Vaig fer algunes fotos des d'on estava sentada, però m'hagués agradat anar canviant de lloc però en feia vergonya. Si tothom es mogués allò seria un caos... Total que em vaig reprimir...