8.8.09

És el mateix?

Quines casualitats.

Aquesta setmana li explicava al meu tio el robatori del banc de Sort fa molt temps. Jo estava desaparcant el patrol just a la porta del banc, quan vaig veure sortir i còrrer un tio, vestit amb un traje que li venia enorme, i li anaven volant bitllets per tot arreu. Portava una escopeta retallada a la mà si no recordo malament. Vaig passar por, perquè per un moment vaig imaginar-me que em faria sortir del cotxe i se l'enduria. Però no, va sortir tant esberat que va còrrer pel terraple, va agafar el pont, i el van interceptar per allà la pista de tenis de l'hotel. Això si, tot el camí que va poder fer, va quedar farcit de bitllets...

I ara avui, repassant el Sort Actual, vec que el deuen haver detingut pel mateix, suposant que sigui ell (però a Sort no atraquen bancs massa sovint!)