27.7.09

Campament XXL

Aquest cap de setmana he anat a buscar l'Hug que estava als campaments organitzats pel CPAM. Del Pallars hi han anat 7 nenes i ell. És el primer any que hi ha anat i s'ho ha passat bé.

Dissabte van organitzar un campament paral·lel per pares (campament és un dir, pq no es podia dormir al campament de Toirigo, però si una activitat conjunta). Van organitzar una sortida a Aigüestortes adaptada a diversos nivells i necessitats.

Tothom va pujar en taxi fins el refugi de la centraleta. D'allí vam anar caminant pel camí adaptat fins l'estany Llong. Els que van voler van pujar fins el Redó, i un grupet vam pujar cap al Portarró d'Espot. Alguns es van quedar al Coll, i la resta vam fer cim.

Els que vam fer cim, vam caminar 8 hores, però va ser molt agradable i ens vam quedar amb ganes de repetir.

Hem compartit cap de setmana 3 mares amb 3 fills cada una. Ahir vam dormir tots a l'apartament de la Margarita i vam esmorçar al forn de pa-granja de Barruera. Només faltaven l'Ian i l'Aleix, que estaven al Ralli.