30.7.08

No sé per on començar!

Divendres el Nestor (osteòpata) em va deixar baldada, dilluns una altre sessió de quasi 2 hores, dimarts la fisio de rehabilitació del CAP... Total que aquest matí em semblava que estava prou bé... De divendres a avui he tocat poc l'ordinador, no he fet fotos, he estat molt estirada i he près ibuprofè... A veure si una vegada per totes em poso bé, que ja va tocant...

Avui al matí m'he aixecat disposada a acabar la memòria de la justificació del Telecentre, i quan l'Hug ja havia marxat cap al Casal, i l'Ian estava a punt de marxar cap a entrenament d'esquimotatge, ha trucat el telèfon...

La meva mare:

- Ja podeu baixar que m'acabo de trencar el braç!

Buf! Doncs au, cap a Barcelona... Ha sortit prou bé... Fractura distal de radi de la mà dreta. Igualet que jo!!! Ja són casualitats, ja... Espero, però, que tot li vagi millor que a mi i que amb 40 dies, i 1 mes de rehabilitació com a màxim en tingui prou.

Els hem pujat a casa. El meu pare necessita molta atenció i ella no pot fer res. La setmana que ve també pujarà la meua germana. Som una família de lisiats i malalts, però mai tant que no ens en sortim! ;)

Ah! i comença la Festa Major!!!

27.7.08

Estrès estival

Aquest cap de setmana han coincidit diverses coses, com passa tant sovint al Pallars Sobirà a l'estiu.

A Esterri, l'Esbaiola't. A Sort, Un riu de contes i Concentració Tunning. També era festa major de Llavorsí i de Pobla.

El poc que he vist del riu de contes m'ha agradat, de l'Esbaiola't he vist poc però bé, està bé i de la Concentració Tunning, què vols que et digui, diferent però s'allunya molt del que a mi m'agrada. Però mira... tothom té les seves aficions.

No he fet fotos a res... Hem feia mal tot i no estava per agafar la càmara. Ja em sap greu ja...

26.7.08

Resultat garantitzat!


Ahir van deixar aquests paperets a molts dels cotxes que hi havia aparcats a Sort. El que em fa més gràcia és el "Resultado garantizado 100% en 11 días".

21.7.08

Ha acabat el ralli

Sí, ahir va acabar el 45è Ral·li Internacional de la Noguera Pallaresa. Jo no vaig conèixer el Ral·li dels principis, però n'he vist fotos. Abans venia molt estranger i el poble ho vivia en primera persona molt més que ara.

Recordo l'any que ho va organitzar No Limit, que no sé quin any debia ser, però fa molt... Desprès ho va organitzar Top Team, desprès l'Aleix, i els últims anys l'Associació Esportiva Pallars.

Les proves, les dates, la duració i el tipus de participants han anat canviant com tot en aquesta vida. N'hi ha però que no se n'han perdut quasi bé cap, com el palista Gerd Stock i l'àrbitre Gòmez Vidal.

Tot i que gent del poble m'ha comentat que no es veia ambient, aquest any hi ha hagut moltíssims participants. La majoria de proves han estat destinades als nens. I la veritat és que és un gust veure el riu ple de nens, les vores plenes d'entrenadors, pares i amics. Alguns dels participants d'aquests dies han arribat o arribaran a ser olímpics, però la majoria ho fan per passar-s'ho bé i de moment ho aconsegueixen. Organitzar-ho és esgotador, però quan veus que la gent disfruta penses que val la pena.


Si visites Flickr pots comentar les fotos

18.7.08

El matí de Catalunya Radio

Recollint els seus trastes desprès d'acabar el programa.

Al carrer hi havia gent que ha anat a despedir-se presencialment. Altres ho han fet al xat de la web.

Fa 5 minuts que s'ha acabat el Matí de Catalunya Radio. Em despertava, m'acompanyava els matins mentre treballava, i escoltava a deshores amb el podcast quan hi havia algo interessant. Què hi farem... ha durat 14 anys... Gràcies a tot l'equip.

A veure si dilluns m'agrada el Bon dia són les 8. Si no em passaré a la GUM FM directament.

16.7.08

Va sobrar arròs

Ahir va haver-hi el rafting nocturn, l'arrossada i els focs.

El rafting va tenir molt èxit: 40 barques. És una cursa a la que hi participa gent de totes edats, els que s'hi dediquen, els turistes, i els que en tenen ganes, encara que sigui la primera vegada que remen (normalment un sempre sap de què va, que sino els hauríem d'anar a buscar a Pobla!)


L'arròs va quedar molt bo. Es van repartir 400 tickets, però finalment només hi van passar 300 i pico persones, i per tant en va sobrar una mica... És difícil calcular-ho bé, i sempre millor que en sobri que que en falti com ha passat a vegades.

Els focs en un principi estaven previstos pel dissabte, per desprès del Rodeo nocturn, però com que el vam suspendre per massa aigua (no hi ha rulo), vam pensar que ahir era el dia més adequat per fer-los.

Aquest matí crec que ens ha costat aixecar-nos a tots.

15.7.08

Un dia important


Ahir a la tarda l'Ian estava que no hi cabia!!! Em va dir:

- Ara mama, ja està, ja he fet tot el riu, de Llavorsí fins la Figuereta!!!

Què content que està. Va passar la rentadora sense volcar (foto) i al salt de l'Àngel va volcar però va esquimotear.

En aquests moments està a la bassa de l'Escola de Piragüisme per entrenar els esquimotatges per la prova del divendres.

Té 11 anys i en fa 11 que està damunt una piragua, sempre al seu ritme i passant-s'ho bé.

12.7.08

Angoixa a l'obra


Buf aquestes grues... 3 grues en molt pocs metres, 2 enormes i una altra més xica.

Els caps de setmana ve un senyor a netejar la pedra, i ara, fa un moment, l'ha enganxat una ventada fent la seva feina. Avui és dissabte hi ha molt pocs treballadors. A l'obra de la dreta ja no n'hi debia quedar cap perquè ningú ha sortit a tocar la grua petita. El cas és que la petita ha tocat els cables d'on penjava la cistella on hi havia aquest home, i no vegis els cops que donava a la façana. Fotiven uns crits...

Tot ha acabat bé, finalment.

Ha començat el ralli




Aquesta nit, a les 22 hores, hem inaugurat el 45è Ral·li. Les entelades han fet el seu espectacle. A mi em fa una mica de por, per no dir molt, i la veritat és que a part de fer fotos no m'ho miro massa... Pateixo... Però ho fan molt bé.

Més fotos a www.kayaksort.cat

10.7.08

Cotxe pancarta

Un terrano llarg que aparca al carrer Sant Ot va ple de papers... Algo relacionat amb Palanca. Parla d'amenaces i morts... :(




9.7.08

Ra, ra, ra, el groc guanyarà!



Passava per davant la Residència d'avis de Sort i he sentit aquest crit:

- Ra, ra, ra, el groc guanyarà!

He mirat, i els he vist tots engrescats jugant a la petanca. Hi havia dos equips, els grocs i els vermells. Una mà innocent tirava el boliche, i els altres tots des de la seua cadira, aixecant-se si poden, tiraven per rigurós torn, tot depenent de si el seu equip perdia o no. I no us penseu que segons com anava el joc feven una cosa o altra! M'hi he estat una estoneta i quan he marxat l'equip vermell guanyava 4 a 2. No sé com deu haver acabat la cosa. Desprès a la tarda ho preguntaré.

L'Adelaida els ho fa passar molt bé. N'hi ha que se la miren amb cara de pensar que està com una cabra, però tots deuen estar-li molt agraïts de tot els que els fa fer.

L'Arxiu de l'experiència

Ja fa temps que van venir a grabar uns videos de gent gran explicant vivències. No ho vaig poder seguir-ho perquè ja estava de baixa. Ara ho he vist i és molt interessant. M'agrada sentir parlar pallarès i històries d'abans...















Em fa gràcia... Vaig fer de monitora als néts d'aquest senyor. Aquest any el vaig veure esquiant a Espot.

Molt més a http://www.archivodelaexperiencia.es/

Continua la biblio

Han modificat el projecte i d'aquí a 1 mes recomencen les obres a la biblioteca. Diu que està previst que estigui tot fet a l'abril de l'any que ve.

Font: http://sortactual.wordpress.com/2008/07/08/sort-recupera-la-subvencio-per-a-la-nova-biblioteca/

6.7.08

Adéu Edu, molts ànims Judit!





Molta gent, molta... Aquest matí en un prat de València s'ha aplegat molta gent per despedir-se de l'Edu... Qui ha volgut ha pogut dir unes paraules, alguns les portàven preparades, d'altres improvisàven. La gent ha portat les fotos que tenien de l'Edu, podies deixar un escrit en una cistella. Molt emotiu... Quina diferència amb una missa... Tal com ha dit la Nuri, haurà estat el primer que es fa així, però no l'últim.

L'Edu volia que fós així i ha estat molt bé. Gràcies Edu. Som molts als que ens agradaria que ens acomiadessin d'aquesta manera.

I Judit... molts ànims... t'espera un any dur, però te n'en sortiràs!!! Ja saps que pots comptar amb mi! Un potxó molt gran, com dius tu sempre.

4.7.08

Es deuen pensar que som fatos!

Avui he rebut això:

Bonjour ,

Je me nomme TIA PHILIPPE . Je voudrais louer un Appartement ou une chambre double et une chambre 1 single pour ma famille et moi durant la période du
13 Juillet au 23 Juillet 2008 .

Je voudrais aussi vous demander de me rendre un petit service, j'ai ete contacter par l'agence de voyage ou j'ai fais la réservation des billets d'avion pour mon voyage du 13 Juillet avec ma famille et ils m'informent qu' ils ne pourrons plus débiter sur ma carte de crédit le montant des 4 billets car leur terminal est en panne, donc ne fonctionne plus .

Pourriez vous débiter sur ma carte de crédit en plus du montant de ma réservation 4.000 euros: attendre d'être créditez sur votre compte et ensuite le retiré et le retourner par mandat WESTERN UNION au responsable de l'agence pour l'achat des billets d'avion et 800 euros que je vous offre pour le service que vous allez me rendre ?.

Je vous laisse les coordonnées du responsable de l'agence pour l'envoie des
4.000 euros : Madame: KASSI ROSELINE , 11 BP 2332 ABIDJAN 11 Marcory zone 4c Rue des Oscars REPUPLIQUE DE COTE D'IVOIRE ( ABIDJAN ) .

J'attends votre réponse concernant la disponibilité et les tarifs afin de vous envoyer les détails de ma carte de crédit pour le paiement des chambres et le prélèvements des 4.000 euros et vos 800 euros de commission .

Mr TIA PHILIPPE
Tel: +225 09 14 15 19

2.7.08

Sembla mentida...

Hem badat...

L'Aleix ha de repetir. Li han quedat les tres llengües i ciutadania: 4 i per tant ha de repetir, la junta d'avaluació ni s'ho ha plantejat.

A partir de l'1 de setembre seré com un corcó, però penso aconseguir que l'ajudin i que se'n surti la mar de bé.

L'Ian ja puja a l'insti, i per sort amb un paperet que diu els problemes que té i com ho han de treballar. Espero que els professors ho sapigan fer, tal com ho ha sabut fer el tutor que ha tingut aquest any. Va costar un trimestre, però finalment ha anat tot molt bé.