20.12.08

LAN PARTY

Mai he estat en una LAN PARTY, i ara estic implicada en la organització d'una: La primera LAN PARTY del Pallars.
És demà mateix, a l'IES de Sort. Comença a les 10 del matí i ha d'acabar a les 20 hores. Aquest vespre ha quedat pràcticament tot enllestit.
Com anirà? És una incògnita, però la veritat és que jo ja tinc ganes d'anar-hi.
Desprès d'haver estat ajudant aquesta tarda a preparar-ho tot, tinc ganes de jugar, tinc ganes de fer algun taller dels que hi ha programats, tinc ganes de portar-hi els meus ordinadors (penso que hi portaré el sobretaula i el portàtil xic) i compartir i aprendre coses, tinc ganes de veure quina cara fa la gent i quin ambient hi ha...

L'Ian i l'Hug també hi han estat, i segur que hi porten el seu ordinador també. Ells tenen moltes ganes de jugar i fer el taller dels robots.

A veure...