22.12.08

Esgotada

Aquest matí semblava ben bé que m'hagués passat un camió per sobre. I és que ahir vaig plegar tardíssim de la Lan Party. La festa en sí va acabar a quarts de nou però desprès ens va tocar recollir-ho tot, que deu n'hi dó.


Em va agradar l'activitat en si, encara que hem de fer una autocrítica important a la feina, però això ja ho parlarem els implicats, i segur que la pròxima edició tot anirà molt millor.

El conjunt de tot plegat em sembla una molt bona idea. El que la gent porti els seus ordinadors és genial. Resolts dubtes entre tots, comparteixes molta informació, veus com funciona l'altra gent, passes moments divertits amb les màquines i jocs, i sobre tot aprèns moltes coses i coneixes gent.

No crec que sigui la última LAN Party a la que vaig, això si no entenc com la gent s'hi pot tirar 2 o 3 dies seguits. Jo amb un dia he quedat esgotadíssima.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Em va agradar molt, sobretot la WII, jeje

Anònim ha dit...

Felicitats per l'èxit de l'esdeveniment! :)