8.9.08

J'ai suis très fatiguée

Buf, buf...
Aquest matí no he pogut aguantar-me de peu dalt del surf. He d'entrenar amb sec, però no sé si estic en condicions tampoc.
Aquesta tarda hem anat al parc d'arbres... Buf... L'Aleix ha fet tot el recorregut, encara que hi ha hagut llocs que ha fet algunes trampes. L'Ian ha abandonat a un pas més que jo, i s'ha buscat la vida per baixar. L'Hug ha quedat al mateix lloc que l'Ian perquè no arribava a posar els mosquetons. L'han baixat amb una corda.
I jo... ui jo... He fet figa en una tela d'aranya enorme que hi havia, i no podia fer res... Han vingut a rescatar-me. M'han remolcat al pas anterior, amb l'ajuda d'un nen que estava esperant, i he donat mitja volta fins que he pogut baixar fins el terra. Quin cansament!!! Penso que demà no valdré per res. Tinc el braç de la fractura rascat i amb un supermorat. En comptes d'agafar-me normal, havia de fer invents per aguantar-me. Suposo que els 6 mesos d'inactivitat que porto al damunt són els culpables. A veure si em poso en forma, perquè això no pot ser. Que no tinc equilibri ho tinc clar, però una mica més de forma si que hauria de tenir-ne una mica més.
Desprès hem anat a prendre algo al llac, just davant del camping. És molt bonic i relaxant. Sembla els llacs de Finlandia. Hem donat una volta per allí, i demà seguirem.
Hi havia una parella amb aquest 2 cavalls. A l'Aleix petit li ha encantat.

2 comentaris:

Joan de Peiroton ha dit...

I els de la 2 cavalls venien d'Estrasborg (s'ho pot deduir de matrícula). Va caminar, el cotxet aquest!!!!

OLGA ha dit...

No sé si venien d'allí però hi anaven una parella jove, amb 3 gossos.