8.9.08

1r dia de curs

Ahir no vam fer res especial, al matí va ploure bastant, o sigui que van aprofitar per anar a la piscina coberta del càmping. És una piscina d'uns 20 metres, amb una part fonda (1.90) i una molt poc fonda. És la piscina del camping però hi fan cursets per la canalla del poble. Penso que fa les funcions de piscina municipal. Té un bon solarium i una piscina per xics a l'exterior. Potser estaria bé que vingués l'alcalde a veure-la. Ara per ara l'horari que fa, és de 10 a 12 i de 14 a 18 hores. Són horaris francesos.
Ara mateix, mentre jo estic a la sala de TV / Wifi, just davant la piscina (la foto l'acabo de tirar des de la porta, els nens estan banyant-se.
Avui estan emocionats. Hem començat el curs de surf. Fa sol i l'aigua del mar està a una temperatura genial. Com era d'esperar l'Ian i l'Aleix s'hi han posat de peu de seguida. L'Hug ha trigat una miqueta més però ho aconseguit, i jo... ai, quin pato!, aquesta tarda he de practicar en sec fins que em surti. Ja em vec intentant aixecar-me tota la setmana. Ens han explicat com funciona lo de la corrent i les marees i els bancs de sorra que es formen, i allà on pots banyar-te i on és perillós. El monitor que ens han posat parla una miqueta castellà, però més o menys com jo el francès, ens entenem però si algu ens sentís...
I ara a la tarda volen anar a fer un recorregut d'aquests dels arbres. A veure que tal.
Avui hem començat a fer horari francès. Hem anat al centre nautic a les 9.30 i hem dinat a la 1.20. O ho fem així o sempre arribem tard a tot arreu.