17.6.08

Fatal!

D'aquí a 5 dies farà 4 mesos que em vaig trencar el radi.

Vaig a rehabilitació 2 vegades per setmana. A casa vaig fent exercicis, i intento fer servir la mà tot el que puc perquè vagi agafant força.

Aquests dos últims dies he estat força bé. Però avui a les 6.30 del matí m'he despertat amb dolor. M'ha anat molestant... A mida que passaven les hores m'anava fent més mal. He estat al Consell un parell d'hores, i la cosa no ha afluixat... A rehabilitació me n'ha seguit fent, fins i tot amb la parafina posada.

Aquest dolor no és un dolor en un lloc concret, sinó que és un dolor difús i que em posa molt i molt nerviosa. Per molt que mogui el braç, que m'ho toqui, que estiri, no hi ha forma de fer-lo passar. Avui em queien les llàgrimes...

I tot per no canviar un guix quan tocava! Ja té nassos l'assumpte! Es va ben lluir la Gozzi!

Vaig posar una queixa, però encara no m'han contestat.