22.2.08

Cazamuchachas

Ahir se m'havien endut el cotxe, i la càmara estava dintre. No vaig poder fer fotos! Una llàstima, perquè no sabia que existia aquest mètode i em va agradar molt.

La traumatòloga em va dir que la traumatologia havia guanyat molt des de que hi ha traumatòlogues. Més val aplicar la tècnica que la força.

Em van fer estirar, em van posar anestesia directa a la zona per conseguir una bona relaxació. Al cap d'un moment em van posar com uns didals molt llargs d'una espècie de trenat, als dits gordo i index. Amb aquests didals s'estira el braç cap al sostre, i amb el colze amb angle recte et pengen uns pesos, amb lo qual s'estira cap a terra. La zona de la trencada queda suelta i és fàcil de posar-ho tot a lloc, i sense mal. Aquesta tècnica es diu "Cazamuchachas" i es molt adequada per una trencada de radi a la part de baix de tot.

Doncs res, ara 40 dies. Bé de fet he d'anar d'aqui 5 dies a mirar que tot estigui a lloc.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ui, quin mal! Millora't! :)

OLGA ha dit...

D'aquí a 5 dies farà 4 mesos d'això, i encara estic de baixa. Es va ben lluir la traumatòloga!