Avui, repassant les entrades relacionades amb el Pallars en el cercador de blocs del Netvibes n'he trobat una que reflexa molt bé la realitat i que és una pena.
Una persona estava interessada en reservar una visita a les Salines de Gerri i ha tingut de fer 5 trucades per aconseguir-ho.
Té un bloc, i per tant deu estar acostumada a fer servir la web per buscar coses. No sé per quina raó, en aquest cas no ho ha fet. Pot ser que ho hagi buscat i no ho hagi trobat. Però la veritat es que s'hi arriba fàcilment.
Potser que prefereixi el telèfon, i ha trucat a Turisme de Lleida. Allí li han donat el telèfon del Consell Comarcal de l'altre Pallars. Ja hauríen de saber que hi ha 2 pallars! A més una persona que treballi en un punt d'informació turístic hauria de saber on és Gerri, no?
Del Jussà l'han enviat al Consell Comarcal del Pallars Sobirà. I allí directament l'han dirigit a la oficina de turisme, quan també li podien haver dit la web on podria haver trobat la informació.
I a la Oficina de turisme ja li han donat la informació correcte!
Buf! Quin camí més llarg per algo que tens a 3 clics!
Què falla? Ja ho dic jo, ja, al màster, que el Consell Comarcal no és una organització-xarxa, ja!
4 comentaris:
no, a l'oficina de turisme l'han enviat a l'ajuntament!
ostres! doncs una més a la llista!
Holaaa, sóc la del bloc :)
Normalment sí que miro les coses primer per internet, i fins i tot quan trobo el telèfon correcte perdo una mica més de temps per veure si m'hi puc posar en contacte per fax o per mail. En aquest cas ha estat la cap del meu departament que m'ha demanat que truqués, perquè ella no trobava el telèfon enlloc. És una treballadora molt competent, però tothom pot tenir un mal dia, qué vols!
De totes maneres ja et dic que, per buscar algun recurs turístic (restaurants o taxis tot terreny per exemple) al pirineu lleidatà s'hi han de posar moltes hores, perquè és ben complicat!
Espero que a prtir d'ara amb la web www.pallarssobira.info us sigui més fàcil.
;)
Publica un comentari a l'entrada