28.3.08

Telecentre

El Telecentre penso que és un servei molt important que dona el Consell Comarcal. No només com a punt de connexió a Internet, sinó com a punt de referència tecnològic de la comarca. Quan la gent vol fer algo utilitzant les TIC i no sap ben bé com ho ha de fer s'hi adreça. Si algú està interessat en apunatar-se a algun curs s'hi acosta, truca o envia un mail. Hi ha gent que hi va a passar l'estona, alguns hi van a estudiar i n'hi ha que hi treballen.

Fa 3 anys que hi faig de dinamitzadora. La meua feina és fer-ho tot: atendre a la gent, ajudar-los, organitzar les activitats formatives o de dinamització, tota la gestió, portar la web, buscar recursos econòmics. Tinc tanta feina com vull.

Si jo falto perquè estic de vacances, que també tinc dret a fer-ne, o perquè he d'anar a una reunió fora de la comarca, o perquè estic de baixa com és ara el cas, em substitueixen. Però la forma no és la més adequada. Aquesta persona té la seua feina i no pot estar per tot.

Aquest any he necessitat un mes i algo per recuperar la feina pendent del temps que he fet vacances. Ara, tot i estant de baixa, hi he tingut d'anar cada dia a fer el més urgent, controlar el correu des de casa i contestar tot allò que hi ha... I sort que en tinc d'un estudiant en pràctiques super eficient! Evidentment podria passar de tot i no fer res de tot això. Ningú m'ho ha demanat. Però em sento responsable del Telecentre i per això faig el que puc.

A veure si em recupero aviat i puc tornar, que em sap greu tenir tant abandonats als usuaris.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pues mira que jo que faig mitges vacances per no deixar els meus clients desatesos! :(