23.6.07

Sort-Andorra-Sort





Avui he fet festa per fer una sortida amb moto. Des de que tinc la Suzuki he sortit sempre sola, menys una vegada que vaig anar amb el Marc (vam pujar a Pic de l'Orri per les pistes, i vam baixar per les Comes de Rubió.

Avui he sortit amb el Michel i el Fermí. Hem anat a Santa Coloma (Andorra) per Farrera-Bordes de Conflent-Os de civís-Santa Coloma i hem tornat per Os de Civís-Bordes de Civis-Sta Magdalena-Sant Joan de l'Erm-Roní-Sort.

Hi ha trossos de pista que no estan massa bé, però res massa difícil. Hem passat diversos rierols, uns més estrets i d'altres menys, alguns amb poca aigua, algun amb bastanta. Això si, molta pols!

Demà, almenys a mi, em farà molt mal el cul i estaré bastant cansada, però contenta perquè m'ho he passat molt bé. No he pogut fer massa fotos, però si que us podreu fer una idea del magnífic paisatge que hem pogut veure.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

hola, Olga, soy Elisabeth, periodista. estoy haciendo un reportaje sobre neorurales y me
gustaría hacerte unas preguntas sobre tu decisión de dejar la ciudad, saber cómo te
va, qué beneficios has notado hasta el momento, por qué tomáste la decisión, cuáles eran tus orígenes profesionales... puedes por favor escribirme a elisabethgi@gmail.com?
gracias

jb500.blogspot.com ha dit...

holaaa

he conegut el teu blog a traves de la vanguardia i m'ha agradat molt, jo era de poble, pero ara el meu "poble" te casi 85.000 habitants, i ja no podem anar a fer una volta en moto, com a molt en bici, aixo si, a la que puc, m'escapo :-)))

quina enveja, la jefa ja no agafa la moto i sortir sol no m'agrada, i la tinc plena de pols, podries pasarme algo d'informacio del recorregut??? igual l'animo per aquest estiu...

v'sss

OLGA ha dit...

Hola JB,

De Sort a Farrera és tot asfalt, però desprès és tot pista fins Os de Civís. Està tot bastant senyalitzat, i no té cap dificultat.

La tornada que vam fer aquest dia va ser una mica més liada, perquè vam agafar pistes que no coneixiem massa, però sempre arribes a un lloc conegut ;)

Si vols, quan puguis ho dius, i mirem de fer un grupet. Això si, millor que sigui entre setmana, que així no hi ha tanta gent.

Fins aviat!