1.9.06

Tornem a ser a casa

No dic que hem acabat les vacances, perquè la rutina no ha començat. Els nens s'han quedat a Santa Perpètua amb els avis, i jo encara no treballo al Telecentre. La setmana que ve faig el curs d'il·lustració digital a Farrera i he d'avançar feina de diverses coses.

Total que estaré una setmana i pico teletreballant! Ja m'agrada! Faré feina, però també aniré en moto, faré fotos i si s'escau pujaré a Olp a fer volant el meu nou estel.

Les vacances? Doncs prou bé. Ho podria resumir amb quatre paraules: quilòmetres en cotxe, mal temps a França, orugues a la Bretanya, molt bé al Torre de la Mora.

Durant les vacances he desconnectat quasi bé del tot. El mòbil pràcticament no l'he tocat. No he pensat gens en la feina ni en el que tinc pendent (menys mal).

De tant en tant em fixava en coses que pensava que escriuria aquí al bloc en forma de pinzellades, però crec que no en recordo masses!

Futuroscope: és un lloc genial, sobretot si hi vas per primera vegada. Molt recomanable. Els nens van disfrutar. Nosaltres, com que ja hi havíem estat no ens va sorprendre res.



Bretanya sud: Orugues i més orugues. Estan infectats!!! M'ha sorprès molt el tipo de teulats (em recordava Vicky el Vickingo). Vam agafar tants berberetxos com vam voler. L'idioma no el vaig sentir parlar però ens vam adonar que hi havia algo extrany. Em queden ganes d'anar a la part del nord, però potser sense els nens (s'avorreixen).


Eymet: Tiet Àngel, a punt de fer 91 anys, està molt bé. Xerra pels descosits, i ho sap tot del Pallars. Tot lo de fa un munt de temps, i lo d'ara. Li enviem el llibre del Pamano, i l'Estel Porquer. A veure si li agraden.

Torre de la Mora: Hi anem cada any i cada any pensem que és un càmping que està molt ben situat. Aquest any vam veure que és la platja més calenta i més neta dels voltants. S'hi està molt bé.



Entre mig la mort de la Victoria de Fellonga. Era molt gran i sap greu. També l'embaràs de la Marta. Inesperat d'aquella manera. Fa il·lusió.