17.8.06

Banderoles

No, no em presento a les eleccions. He col·laborat amb una campanya anomenada "Moiem-nos" que té lloc al Pallars Sobirà. Volen aconseguir cohesionar una mica més tots els sectors econòmics de la comarca. Tothom va per la seua banda, i cal treballar una molt més en la mateixa direcció. Diu que aviat em passaran un paper amb les explicacions que he de donar quan em preguntin.

De moment les banderoles tenien com a missió que la gent parlès, i de veritat que ho estan aconseguint. Estan penjades a tota la comarca, i no una ni dos, no! Nomès a Llavorsí diu que hi ha 10 Olgues. A Sort no ho he comptat.




Aquesta campanya anirà super bé per promocionar el Telecentre. La gent de la comarca que no sabia que existia, al llegir: Olga, dinamitzadora telecentre. Es preguntaran: i això què és?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

De moment només us he vist a l'Ignasi (que no conec personalment), al Jaume Mora i tu... N'hi ha més?! Però fora bó que d'alguna manera s'expliqui a la gent de la comarca de què va aquesta campanya (amb flyers, p.ex.), perquè molta gent que veu les fotos no n'entén el concepte que hi ha al darrere... Vaja, jo mateix! Quin és?!?

Si m'haguessin demanat de participar, m'hauria agradat sortir amb un pelucón, ben pintarrajeat, una boa al coll, un bolso i un traje ben ajustat, tipo travelo o, si vols un referent, l'Agrado de Todo sobre mi madre...

(...)

(...)

Què passa?!? Que potser no és una feina prou digna????

:DDDDDDD

OLGA ha dit...

Si que n'hi haurà més, si... Ja ho veuràs...

M'han dit que em donaran un escrit perquè pugui fer les explicacions de la campanya de forma planera i entenedora.

Però com que encara no el tinc... dir-te que és una campanya per cohesionar tots els sectors econòmics de la comarca.

I pel que fa al teu personatge, vols dir... Si et veiés així em fotria un fart de riure de veritat! No t'imagino! :D

Anònim ha dit...

olga que hi ha les fotos penjades en algun lloc per internet?! es que ara estaré força dies sense anar al pallars!

OLGA ha dit...

Doncs que jo sàpiga no estan penjades enlloc. Ahir quan vaig arribar vaig veure que ja han penjat uns posters A3 a les botigues amb totes les fotos. Intentaré escanejar-ne un i penjar-ho aquí.

Anònim ha dit...

olga al final ho has pogut penjar?

OLGA ha dit...

No, no he pogut, però ja tinc el poster petit, bé en tamany A3.

Demà a la tarda ja hauré acabat el curs que estic fent i ho podré penjar.

Anònim ha dit...

moltes gràices

OLGA ha dit...

Ja he penjat el poster sencer. Està en un post nou!