14.5.06

De les Bordes d'Olp a Sort


Aquest matí hem sortit de casa, i desprès de passar per Pujalt per feina, hem anat a les Bordes d'Olp a passar el dia.

M'agrada aquest lloc. Trobo que és un paisatge bestial! El dia no ha acompanyat massa però no hem passat gens de fred. Hem menjat arresarats entre dos parets de pedra seca i vigilats en tot moment per uns quants voltors que donàvem voltes sobre nostre.

He fet moltes fotos, 230 en concret... Algunes de bones, moltes de dolentes, però he disfrutat!

He proposat als nens de baixar a peu un tros. La meva proposta s'ha convertit en una baixada a peu fins a casa! Deu n'hi dó la caminada! Però ha valgut la pena. El camí de les Bordes fins a Olp val la pena pel paisatge. Atravessar Olp ha estat molt bé, perquè no m'hi havia passejat mai, i m'ha sorprès agradablement. I el camí d'Olp al "barri de la Solana" de Sort, té trossos molt bonics, tot i que a mida que et vas acostant a Sort la cosa va perdent. Fins i tot hi ha alguns passos, ara no sé quin nom tenen, de les vaques, que estan trencats, i fins i tot serrats!

Un bon diumenge.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

sempre ens queixem de l'especulació urbanística i de que ens han destruït part del nostre paisatge i dels nostres llogarrets, però quan vasa a llocs com les bordes d'olp és quan et dones compte de que som afortunats de viure en unes contrades tan boniques com el pallars sobirà!

Anònim ha dit...

D'Olp a Sort hi ha un camí directe?! És el mateix que passa per Castellviny?! Quan hi vaig anar caminant - el dia que tothom buscava al Lluís - seguint el camí marcat... tot i que algunes vegades m'havia de fixar molt bé on estan els cercles grocs per no despistar-me... em va semblar veure algun rètol indicador que marcava direcció a la Solana, però no m'hi vaig fixar massa... Ara que penso, per allà no hi havia una cova?! La cova de Muxí o una cosa així?!? Com deu estar allò??? Fa anys i panys que no n'he sentit a parlar...

SKAPS