20.4.05

Emocionant

Ahir dia 19, dimarts, dia de mercat, no sé què va passar però va venir un munt de gent. Avui, em preguntàven que, què hi fa la gent en el Telecentre. Doncs jo diria que una mica de tot... Alguns miren el correu electrònic, d'altres venen a estudiar, altres busquen informació per la feina o per plaer, uns teletreballen i d'altres, sencillament, passen l'estona.

Hi ha alguns Telecentres que no tenen el Messenger instal·lat. Bé, qui diu el Messenger diu qualsevol altre programa de missatgeria instàntania, que lo de la casa tant és... Però jo si que l'hi tinc. Penso que és una bona eina. Pots fer treballs en grup, pots passar l'estona, et comuniques amb qui vols d'una forma ràpida i entretinguda.

Fa poc vaig posar webcams, auriculars i micro a tots els equips que hi ha. Alguns debien pensar que no n'hi havia cap necessitat. Però jo penso que si, que val la pena. Si ho tens és probable que ho utilitzis, sinóo, ja no tens ni la oportunitat.

Bé, doncs ahir, vaig veure que tot això ha valgut la pena. Una usuària ha vingut tres tardes, em va demanar que li ensenyés unes cosetes... Res, mirar i escriure el correu. Li vaig explicar que existia el messenger i la webcam. Vam pràcticar una estoneta. Jo des del despatx, ella des de la sala de connexió. I al cap d'una estona es va estrenar en serio. Ahir ho va fer servir! Va veure els seus fills, que feia 2 anys que no veia. Si, si, dos anys! La felicitat d'aquella dona es podia palpar! I jo encantada d'ajudar-la.