25.3.05

Mòbils no!

Fa tres dies que sóc a Barcelona, per qüestions de força major. I m'he trobat amb moltes restriccions que no m'havien afectat gens fins ara.

- El meu home està ingressat en una clínica. No ens deixen tenir els mòbils connectats. Poden interferir en aparells mèdics. Molt bé....
- Vaig posar gasoil en una gasolinera, i vaig fer una trucada per dir que estàvem a barna explicant les raons, era una trucada més o menys urgent. Em van tallar el suministrament per parlar amb el mòbil en un lloc que està prohibit...
- Ahir al Cirque du Soleil, prohibits, cosa que em sembla perfecta i necessari.

L'altre dia se'm va morir el mòbil vell. Ja el vaig canviar, però encara no he tingut temps d'estudiar-me'l perquè no el puc engegar com aquell que diu. (em passo moltes hores dins la clínica!)

Res que el mòbil aviat estarà tant perseguit com el tabac. Em sembla bé, però estem tant acostumats...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hi ha massa mòbil-dependents. Alguns amics meus s'escandalitzen perquè apago el mòbil per la nit (!!) i no l'engego fins que començo a treballar pel matí o també alguns caps de setmana que, pel motiu que sigui, no vull que m'emprenyin i que em deixin disfrutar del (poc) temps lliure que tinc...