22.1.05

Moltes coses

El tinc abandonat el blog. Molt abandonat.

A vegades reflexionaria en veu alta, però prefereixo guardar-m'ho i que no surti a la llum. Perquè? doncs, no sé. Suposo que per evitar-me problemes... I mira que ja em costa, eh! A mi m'agrada dir les coses com les penso, però sé que a vegades és molt millor escoltar, comptar fins a 10 i no contestar.

Igual se m'està empegant la forma de ser dels pallaresos. No queixar-se públicament i oficialment, però si parlar pel carrer.

Jo penso que si les coses que trobes malament es diuen a qui s'han de dir i d'una forma correcte, serveixen per millorar. I tothom hauria d'estar agraït de que li fessin crítiques constructives. Segur que tot milloraria!

A vegades, però, costa encaixar les crítiques... Però, sempre et queda aquell raconet que tard o d'hora et fa reflexionar...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Prova de trobar temps per al blog. No l'abandonis. Ens agrada llegir-te, a mi m'agrada.
Hi ha qui diu que és millor dir tot el que es pensa, no guardar res al pap. Estic d'acord que no sempre es pot fer, però potser si que ho hauriem de fer més sovint del que ho fem, sinó aquestes coses s'ens acaben menjant per dins.
Perquè no poses el teu blog a http://www.catapings.com/ i a bitacolas.net? Em penso que ara no hi és i això el donarà a conèixer una mica i potser t'anima a seguir-lo més de prop.

OLGA ha dit...

Moltes gràcies pels comentaris i la recomanació. Ja està fet!

Anònim ha dit...

Temps per actualitzar el blog? Què m'has de dir!!! XDDD