29.2.08

Sindicació de continguts

La sindicació de continguts és un dels invents més útils que s'han fet mai. Em va costar una mica d'entendre què era i com funcionava, però desprès d'investigar i aprendre a fer-ho servir ho trobo imprescindible.
Ja fa temps que tinc al cap fer un tutorial per penjar-ho al moodle del Telecentre, però mai tinc temps. Ara preparant un curs de Creació d'un bloc personal, he de tocar el tema i he buscat més informació.
Acabo de trobar un vídeo subtitulat en castellà que em sembla genial. Fa uns dies l'havia vist però només estava en anglès. El penjo perquè segur que és útil a algú.


Això si, jo recomano fer servir Netvibes. ( tutorial )

1 comentari:

Anònim ha dit...

Això de l'RSS és com l'invent de les pestanyes a l'explorador, de primeres em semblava una complicació que no treia cap a res i ara ja em sembla imprescindible! :)