L'endemà a l'anar cap a la cabana vam tenir algun problema perquè no teníem el mapa a la ma. Vam canviar de carretera unes quantes vegades però finalment vam trobar el mapa bo i ja va anar tot rodat.
Els límits de velocitat són bastant semblants als d'aquí Catalunya. La diferència està en que allí tothom respecte les senyals. A les carreteres cada dos per tres hi ha senyals de velocitats diferents tot sovint. Un conegut nostre diu que es per a que no t'adormis :)
Tot i que en aquesta foto portàvem un 4x4 al davant, ens va cridar molt l'atenció que quasi bé no n'hi ha. Vam arribar a la conclusió que com que no hi ha desnivells, no és necessari. Suposem que deuen canviar els neumàtics i a correr.L'altre senyal que es repeteix molt sovint és la de Atenció: Alces! D'animals en vam veure ben poquets però ens va servir una estona per discutir si eren alces o rens.
Quasi bé totes les carreteres tenen un camí paral·lel per les bicis i els peatons, acostumen a estar il·luminades, i en general tenen un bon asfaltat.

Quan hi ha obres estan prou bé senyalitzades, tot i que no està avisat en antelació. Hi ha molts parkings, i està ple de parades d'autobús.
A la zona que estavem nosaltres les carreteres estaven asfaltades a trossos sol. Hi havia pocs metres asfaltats. Les que eren de terra estaven super bé. Quasi bé no hi havia cap forat. Allí es podia anar a 60, però no podies corre massa bé, perquè estava ple de gravilla. De fet creiem que és la zona per on passa el Neste Ral·li o Ral·li dels 1000 llacs.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada