12.1.07

La carena de la muntanya d'Enviny

Avui, aprofitant el fogony, a les 15 hores, desprès de dinar, he anat a posar gasolina a la moto (4.73 Euros per emplenar el dipòsit, quin gust!!!), i he pujat a les muntanyes d'Enviny.

En aquella muntanya hi havia volat en parapent, abans de l'accident, i desprès. Els últims vols amb el parapent, els vaig fer allí. Desprès, només hi he anat a buscar bolets. La pista segueix estant no massa potable, però bé, si pot pujar perfectament, i més amb la moto.


No sé a quants metres d'alçada està però les vistes són espectaculars, com les de les Bordes d'Olp. Avui es veia la boira allà baix de tot. Era molt guapo!


He fet algunes fotos, no gaires, perquè la llum era fatal, i ara està tot molt cremat, i de bitxets i floretes pocs n'hi ha (encara que alguns insectes han xocat amb les meves ulleres, la meua cara, i un fins i tot se m'ha posat al nas, el descarat!)

Quan era dalt de tot la moto no arrancava. Al cole (he tingut d'anar directe a la sortida del cole perquè he apurat massa) tampoc. Segur que em vaig deixar un dels cargols dels bornes de la bateria fluix, i segons com, no fa contacte. Demà m'ho hauré de mirar.