1.1.06

ahir tot l'últim, avui tot el primer

Un altre canvi d'any! Quan erem petits al cole comptavem quants anys trindriem a l'any 2000... Uf! i que lluny que ho veiem alló. Doncs, mira ara ja ho hem passat, de sis anys, ni més ni menys! Com passa el temps!

Ahir a tot arreu se sentia "... l'últim de l'any", avui suposo que es deu sentir "... el primer de l'any". I el que també se sent són els proposits que es fa la gent per l'any nou... I jo quins propòsits em faig? Doncs... no me n'he fet cap! No dec ser normal? No tinc vicis, i per tant no puc proposar-me deixar-los. Fer esport? ja faig el que puc! Estudiar? També ho faig... Aconseguir una feina que m'agradi? ja la tinc! Difícil! El que si que vull fer és estar una mica més amb els meus fills, sobre tot a l'hora de fer els deures... Per la resta crec que seguirem més o menys com fins ara, que penso que tinc la vida prou ben muntada, almenys és el que crec que jo, que és a qui li interessa!

Entrem doncs en l'any que jo faré 40 anys i l'Aleix 50! Un viatget si que l'haurem de fer! però ja em fa una mica de cosa no fer-lo sense els nens... Ja veurem!