30.11.05

Actualització a Freezy

Estic contenta, tot i que tinc un mal de cap... Però ja el tenia abans...

Aprofitant que tenia d'anar a gimnàs, i tenia d'ajudar a estudiar a l'Ian i a l'Aleix, he començat l'actualització a Freezy.

Fa uns dies, buscant una altre cosa vaig trobar-me un blog que en parlava. Les explicacions eren clares i curtetes. Vaig pensar que per provar-ho no perdia res...

I avui mentre estava a la sala d'espera d'urgències (l'Aleix xic s'ha fet un mini esguinç al peu) m'ho he llegit... I en tornar ho he fet.

Resultat: molt bé. La veritat és que molt pocs problemes. Deu voler dir que ja sé per on em moc, mínimament.
I ara buscant l'adreça del post aquest al que em refereixo més amunt, vec que aquest blog és multiusuari, i tot va d'ubuntu. Me'l vaig a posar als preferits del firefox ara mateix.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

He anat a la web que dius i tot això em sona a xino! :(

Anònim ha dit...

hola, feia dies que no et deia res.
A mi, com al rosendo també em sona a "xino".
He pensat que us interessaria saber que a Sort i suposo que a gran part del Pallars Sobirà no hi ha cobertura TDT (televisió digital terrestre). De nou les noves tecnologies ens mostren les dues velocitats a que fan anar el pais.
Espero que aquest greuge sigui per poc temps.
Si aneu a www.tdt.es podreu comprobar amb el còdi postal la cobertura de tdt al pais.
A llavorsi, a sort, a tremp, vall fosca, vall de boí... No n'hi ha.

En sabeu res de tot plegat?

OLGA ha dit...

Pues no en tinc ni idea usuari anònim. De totes formes ho investigaré.

Anònim ha dit...

Hmmmm... Jo suposo que això anirà una mica com quan van arribar les privades... o el 33... o si em remunto al túnel del temps, la TV2... A casa meva vam fer festa quan es va començar a rebre l'UHF! Que els meus cosins de Mollet veien "La abeja Maya" i nosaltres ens quedàvem amb les ganes! :)))

No, ara en sèrio... M'imagino, però no ho sé amb seguretat, que a la TDT, com totes les cadenes que he esmentat, li portarà un temps implantar-se, el necessari per adaptar tots els repetidors d'arreu d'Espanya... i els poblets petits, com el nostre, doncs, què volem! La pau i la tranquilitat de la muntanya a vegades té aquest peatge... Pitjor s'ho passen els que encara van amb el TRAC, pobres! :(

Però, no ens preocupem, que abans del 2008, quan l'apagada analògica (o és el 2009?!?), arriba segur! :)