26.7.11

Lliures i km

Tot el dia veiem i parlem de lliures i milles i no tenim ni idea de les equivalències en euros i en km....

De fet no té massa importància, més que res, pq ja intentem gastar el menys possible, i per tant no cal saber l'equivalència. I pel que fa a les milles, la cosa ja canvia. El nostre cotxe marca km/h i a les carreteres i carrers marca milles per hora, i clar aquí si que ens hi juguem alguna multa! Portem un munt de km fets, però ens en queden uns quants encara. Ara ens fem un paperet i ens ho posarem en un lloc visible al cotxe! Per l'esquerra i la dreta de moment no ens cal posar cap gomet. Sembla mentida però ho porto prou bé. Sempre he d'anar pel costat que condueixo! Ah! i amb el hot i el cold també vaig bé. Són dues paraules que mai sabia quina era quina. Ara associo el hot, amb un hot-dog i ja sé que és calent! Això si, respostes ràpides no, eh! ;)

Total que millor buscar-ho:
  • 1 milla = 1,609344 quilòmetres; per tant 30 milles, 48Km/h (pels llocs habitats), 70 milles per les autopistes, o sigui 112 Km/h i 60 milles a les carreteres o sigui 96 km/h.
  • 1 lliura són 1.13 euros. O sigui que acabo de descobrir que les coses no són tant cares :) Les coses de càmping estan tirades. Els cartutxos de gas de la cuineta, aquells que no trobàvem per enlloc, els vam comprar a 1.99 Lliures, o sigui que a meïtat de preu de Sort! Iupi!

2 comentaris:

Pakiba ha dit...

Grata informació Olga. Gràcias.

Lectora corrent ha dit...

Quina enveja, poder conduir per l'esquerra! Jo no ho he intentat mai perquè estic convençuda que cada cop que girés en una cantonada em posaria a la banda del carrer que no toca. Si ja em costa, en aquelles terres, pensar a qui costat he de mirar en els passos de vianants! Més d'una vegada, a Londres, m'he posat a esperar l'autobús a la vorera equivocada perquè no canviava el xip.