8.4.11

Ponència a St Feliu

Aquesta setmana he estat a la Casa d'Oficis "Sant Feliu, Ciutat Digital". Ja hi vaig anar al novembre del 2009. Aquesta setmana hi he tornat. Però no ha sigut a la mateixa aula, ni amb els mateixos alumnes.
Com l'any passat tenia l'encàrrec de parlar durant 4 hores sobre teletreball i desenvolupament web. Vaig preguntar i resulta que ja havien tocat els dos temes i em van proposar d'explicar la meua pròpia experiència.
Es fa raro posar-te davant d'una vintena de joves i explicar-los algunes coses del teu dia a dia. Vaig intentar anar del més general fins al detall, i entre mig els vaig fer participar. I va anar bé! En vaig sortir bastant contenta. Van estar atents, participatius i m'hi vaig sentir a gust.
Vaig proposar-los que s'imaginessin a ells mateixos durant una jornada de teletreball. És ben curiós comprovar que cada un de nosaltres tenim unes característiques i unes prioritats ben diferents.
M'agradaria poder fer-los fer el mateix exercici d'aquí a uns anys... Segur que hauríem canviat moltíssim.
Gràcies per pensar en mi Pablo i Alfons :)


Fotos fetes pels alumnes