26.2.11

Nit de pelis

Ahir al vespre vaig anar a veure The Fine Line i vaig sentir alguns testimonis que no et deixen indiferent. Això dels allaus fan molt respecte. De fet, desprès d'haver-ne viscut un d'aprop a Vall Ter fa molts i molts anys, sempre m'han fet molta por. Tant, que a Tavascan encara no m'hi han vist el pèl ;)
Espero que els meus fills la vegin (l'Ian ja ho va fer ahir), i si potser en buscaré una semblant de riu per tots dos.

Al vespre, com que havia posat al foc un tronc molt gran i s'hi estava molt bé al sofà, vaig estar mirant la tele. A última hora, vaig enganxar un documental que feven al 33: Figura amb paisatge.
En un primer moment no sabia de què anava. Però el ritme pausat, la parla i el que deia aquell senyor van fer que anés a dormir ben tard.
- Estic matant lo temps...
- Què va! el temps t'està matant a tu!