16.5.10

Cerimònia de graduació del Màster

Vaig arribar una mica tard i és que la cerimònia era a les 6 i jo acabava la classe d'Escola Taller de Pont de Suert a les 15.15.
Vaig sortir de Pont a les 15 i a les 18 ja estava al carrer Atenes. Vaig aparcar de seguida, cosa extraordinària i vaig agafar els ferrocarrils fins a Catalunya. Tot ràpid!
La xerrada del Jordi Graells ja havia començat, i no sé si va ser per això, no em va acabar de convèncer, tot i que quan tingui una mica de temps em vull mirar unes coses que va anomenar. Segurament no tenia el cap prou clar...
Paraules del Josué Sallent, del Josep Maria Duart i el lliurament dels certificats i diplomes. A mi, certificat. Encara no tinc cap títol oficial!!! Una copa de cava, pastetes i brindis...
Hem estat intercanviant experiències i idees, treballant junts i patint junts durant 2 anys i mig i alguns no ens havíem vist mai presencialment. O sigui que era obligat anar a prendre algo. Lloc: terrassa d'un bar, amb un soroll infernal (prop del centre de suport de la UOC).
Alguns vam allargar a sopar (a un japonès de per allà el carrer Ferran) i a prendre algo altra cop (prop del carrer Tallers).  Ens vam posar al dia de bastantes coses i vam intentar arreglar el món dels telecentres, Xarxes Punt TIC i altres ....
Crec que va ser la primera vegada que vaig agafar un autobus nocturn per tornar a casa!