17.3.10

No tinc temps!!!

De fa un temps cap aquí vaig molt atabalada de feina. Entre treballar i estudiar... No actualitzo el bloc, no faig fotos... Espero anar agafant el ritme i disposar de més temps per a mi.

L'únic que em permeto és l'entrenament de futbol i la classe d'esquí dels diumenges. Va tant bé fer esport!!! Suar, cansar-te, "despejar" el cap d'altres històries... Per mi és molt necessari. La setmana que ve ja carregaré la bateria de la moto, i aviat podré anar a voltar per la muntanya...

Divendres passat vaig anar a una xerrada que feia la científica Josefina Castellví. Quin gust!!! Ja m'havien dit que era una dona interessant, i la veritat és que la xerrada se'm va fer molt curta. Em va agradar el que explicava i com ho explicava. Va dir que no li agradava la docència però penso que té gràcia explicant i que pots aprendre un "monter" de coses escoltant-la.

Hi ha dones que han tingut moltes dificultats i moltes forces per aconseguir allò què han volgut. Sort que a mi m'ha tocat viure en una època una mica més oberta!!