18.12.09

Projectes Màster

Falta molt poc per que acabi el Màster en dinamització de la societat de la informació i el coneixement que estic fent a la UOC. De fet ara mateix només em queda acabar el projecte final.

Al final del primer any vam tenir de fer el disseny d'un projecte i ara n'han publicat alguns. Jo vaig planificar una obra de teatre per orientar a les famílies i a tothom que està en contacte amb nens i joves en la tasca de l'educació en TIC. No sé si algun dia es portarà a la pràctica però estaria bé!

El d'ara, a part del disseny també s'ha de portar a la pràctica. Ho tenia una mica malament pel fet de que ja no treballo de dinamitzadora del Telecentre, i per tant no disposo de cap recurs econòmic. Així que imaginació...

Vaig plantejar a la residència de gent gran de Sort, que és on està el meu pare, de fer un seguit d'activitats per tal d'apropar als residents a les TIC. Segur que els pot servir de distracció, apropar-se al món actual, poder sortir del seu entorn més proper, encara que sigui virtualment, i els serveix per exercitar memòria i capacitats que poc a poc es van apagant. Els va semblar molt bé i ja hem començat a treballar.

He d'acabar de personalitzar el bloc per poder anar seguint el què fem, i espero que sigui aquest projecte sigui la base de la consolidació d'aquest tipus d'activitat.