11.12.09

+ Facebook

Segueixo sense ser usuària de Facebook, tot i el bombardeig constant de tot arreu! I és que últimament sembla que la febre Facebook hagi arribat als mitjans de comunicació. Els programes de televisió i ràdio no són res sense Facebook, i sembla que facin carreres per arribar a ser els que tenen més "amics" de tots. Fan crides per poder superar alguna xifra determinada abans d'una data, i la gent respon!!!

Ara les condicions de privacitat del Facebook han canviat. Acabo de llegir a Vilaweb que hi ha moltes crítiques al respecte. La gent se n'enterarà?

3 comentaris:

Marta . Vall de Boi ha dit...

I què me'n dius del joc de facebook "farm ville", crec que l'altre dia vaig escoltar que és el més jugat...per internet?

Alfons Expósito ha dit...

Jo també estic sense Facebook. Ni li tinc mania, ni el considero imprescindible. Em van més les xarxes socials amb un objectiu concret (fotografia amb Flickr, xarxes pròpies amb Ning...).

Tinc la sensació que Facebook és el nou MS Messenger, una "Killer app" destinada a tothom, però sobretot a un públic poc coneixedor de la xarxa. I de la mateixa manera que milions de persones han deixat d'actualitzar el seu fotolog i d'usar tant el Messenger en favor de Facebook, crec que qualsevol dia la gent es mudarà massivament cap a una altra aplicació.

I a veure què passa amb totes aquestes dades... Perquè a FB quedarà tot una "història de vida" que no sabem si es podrà exportar, si tenim tots els drets sobre aquestes dades un cop anul·lat el compte...

La lectora corrent ha dit...

Jo també continuo sense tenir presència a FaceBook. Com a presidenta d'una associació que sí que hi és present (la junta va decidir-ho i la presidenta no és qui per negar-s'hi), hi puc tenir accés i una vegada hi vaig entrar per veure què era aquell món virtual que sembla que atreu tanta gent. No hi vaig trobar res que m'animés a formar-hi part i no hi he tornat a entrar.