5.11.09

Calefacció

Avui m'he decidit a posar la calefacció. Termostat, drenar els radiadors, afegir l'aigua que hi faltava, repassar que no perdi cap...

Sap greu! Més que res per la despesa que significa. A sobre els radiadors de la part de baix són mínims, en número i tamany. Sé que hi ha una formula per calcular els elements que cal posar, i estic segura que el que ho va fer, va perdre la calculadora en aquell moment.
  • 2 radiadors de 7 elements per una espai d'uns 40 metres quadrats (calculat així per sobre)

2 comentaris:

Naturvet Camprodon ha dit...

Hola!
He llegit, navegant per google, la teva experiècia en marxar i, ara que estic jo a punt de fer-ho, m'ha donat no només ales, sino també una mica de valor. Mai m'ha agradat la ciutat, visc al Baix llobregat i intento no baixar a Barcelona a menys que sigui obligatori, a més de que el Baix em sembla hiper poblat. Sóc jo intransigent o es que els urbanites ens hem tornat unes fures a una gàbia? En fin, que com que sempre he estat boja per una mica de muntanya i d'aire marxo a viure a Camprodon en poc temps. Em fa una mica de cosa perquè marxo sola, de lloguer (encara que ara visc sola i de lloguer igual) i sense feina...a més no puc exercir de monitora de res (jajaja), però estic convençuda de que alguna cosa sortirà.
Només comentar-te que ha de haver gent per tot i que així com no acabo d'entendre que la gent adori Barcelona, també entenc que ells no em puguin entendre a mi.
Fins aviat!

Cristina

OLGA ha dit...

Molts ànims i molta sort Cristina. Si en tens ganes i estàs convençuda segur que t'anirà bé.