20.8.09

La biblio, una vegada més

Torno a veure a Sort Actual que parlen de la "nova" biblio. Sembla el conte de mai acabar... Quina comèdia!!! Hi ha coses que no s'entenen. I ara diu que necessiten 80 m2 més. D'on els treuran? Potser és el que van vallar fa un temps? Ho deuen haver "expropiat" al mateix estil que al principi? Buf, si poguessim tirar enrera...

Mira que fa falta la biblioteca nova, eh!!! Just aquesta setmana hi vaig anar i hi havia un overbooking total.

També hi ha problemes amb les altres obres faraòniques de Sort. Jo tinc entès que les causes són aquestes, però igual estic equivocada.
  • piscina: tinc entès que falta finançament, però també em sona que s'ha anat retrassant per falta d'un projecte de gestió amb cara i ulls
  • ampliació residència: tinc entès que també hi ha problemes de projecte
  • edifici oficina de turisme: això ja se m'escapa...
  • pisos de l'hort de l'Aleixet: van fer la casa empegada a l'altra i estar en un procés judicial...
No sé si me'n deixo alguna...