7.7.09

Per fi!!!

Fa pocs dies he sabut què passa amb la meva titulació de Graduat Multimèdia, una diplomatura que vaig començar a cursar el mateix dia que va nàixer l'Hug i que vaig acabar ja fa uns anys. Era un títol propi de la UOC i em va costar un munt de diners i esforç. Ara l'han convertit en Grau i per tant passa a ser oficial.

Com que vaig cursar el pla de 225 crèdits i tinc la selectivitat feta ara només caldrà que faci 3 assignatures per tenir un títol oficial, i a més ho podré fer en català i a un preu molt més raonable.

Ha costat però finalment tindré un títol oficial, i amb una mica de sort, també em reconeixeran el màster que estic cursant en aquests moments.

I quan el tingui, si és que em segueixen convalidant assignatures m'agradaria fer el grau de Comunicació, però bé, encara falta molt de temps, i ja se sap que no es poden fer plans a terminis tant llargs, però si que cal tenir objectius per anar aconseguint...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats! Jo ara m'acabo d'adonar que m'ha passat el termini aquest semestre per demanar l'adaptació al grau... no ho han anunciat gaire per als estudiants que estem en actiu, el proper semestre és el primer que dónen el Grau.. i m'ho estic plantejant per més endavant, ja em diràs com ho veus...