19.7.09

Altra vegada el Ral·li

I si, aquest any ja arriba a la 46a edició, que es diu ràpid! Els nens ja fa dies que estan nerviosos... L'any passat ja van disfrutar, però penso que aquest any encara més...

Aquesta nit hi ha hagut la inauguració: Teles, foc, skate, patins, monocicle, grafitis... Jo no tinc una idea de com queda tot plegat, pq la majoria d'estona miro pel foradet de la càmara i prou. No sé que haurà semblat tot plegat... Però la veritat és que quan s'ha acabat ningú es movia de la cadira. Potser per la pròxima haurem de fer sortir a algú que digui que queda inaugurat el Ral·li...

He fet bastantes fotos... Tinc 150 arxius a la targeta (alguns són doblats, pq tiro en raw i jpg) i ara les he de triar, i tinc les cervicals que rabien... Quan acabi potser hauré de fer algun dels exercicis que m'han ensenyat a l'Escola de l'Esquena...

Demà hi ha el descens popular (Llavorsí-Rialp) i dinar al camping.







Més fotos a Kayaksort.cat