28.5.09

No ho entenc!

L'altre dia deia que m'agrada jugar a futbol, hi jugo des de sempre.

Veure partits de poble no m'atrau gens perquè sempre hi ha violència pel mig (públic, pares, jugadors... sembla que es trastoquin, crits, insults...)

Partits d'equips grans en directe, al camp, no n'he vist masses, però si recordo haver passat por alguna vegada a la grada del Camp Nou. Un tio va treure una cadena i va començar a pegar a un altre.

Quan vivia a Barcelona alguna vegada havia anat a Canaletes desprès d'alguna victoria. Recordo que un dia em vaig amagar a la furgo d'enllaços de TV3, perquè sinó hagués rebut. Evidentment vam marxar de seguida...

I ara, m'he mirat el vídeo de Vilaweb, al que fa referència la Lectora Corrent al seu bloc, i una mica més i em poso a plorar. Què estan bojos la gent? Ho trobo fortíssim! Per quina raó ha d'acabar així una festa? Perquè s'ha de destrossar tot gratuïtament? Quina culpa tenen els establiments, el mobiliari urbà i els veïns? Fortíssim! De veritat que no ho entenc. Si ha de passar tot això més val que el Barça no guanyi res més, mai més.

1 comentari:

Núria ha dit...

Quanta rao tens... Espero que ara que ja s'ha acabat la temporada tot torni al seu lloc. Jo tampoc he entès mai aquesta violència gratuïta que va associada al futbol.