1.4.09

Internet segura

Ahir a la nit els Mossos van fer una xerrada a l'escola de Sort que duia per títol "Internet segura per a joves" adreçada als pares i mares de l'escola.

No va venir massa gent, de 13 a 15 persones... Però els que van venir estaven prou interessats, i van sortir força preocupats.

Tot i que el mosso que va fer la xerrada ho va suavitzar bastant, trobo que la xerrada que tenen muntada és prou alarmista. Molts perills, tants per cents que feven por, però poca reflexió i poques recomanacions. Em va agradar un parell de detalls: que passessin per sobre lo dels filtres i que diguessin que el p2p no és delicte.

Aquesta és la presentació que fan servir, tant per pares com per nens. Jo la trobo una mica massa aborrida i poc efectiva. Penso que el cos de polícia s'ho hauria d'haver muntat una mica millor.

Vaig recomanar aquesta pàgina, que penso que té coses molt bones, i no parla única exclusivament d'Internet, sino que ho fa de TIC en general. A més tenen una fitxa que em va agradar molt quan la vaig veure. Penso que pot ajudar molt a reflexionar a les famílies sobre el tema.

A veure si pogués portar a la pràctica el projecte que estic preparant pel màster, que ara sense treballar al telecentre és més fotut. Bé, segons com es miri... Només cal trobar el finançament.