20.4.09

Definitivament canvia de lloc

Fa molt temps que vaig crear un bloc per parlar del cas de Parkinson del meu pare... De fet he anat parlant sobre això algunes vegades en aquest bloc també, i normalment per mandra d'actualitzar l'altre.

Resulta que el tenia a bloc.cat i em feia molta mandra. Trobo que el blogger és molt més senzill i efectiu.

Total que desprès de mirar i preguntar si hi havia la possibilitat de migrar el bloc des de bloc.cat (LifeType) a Blogger o Wordpress, i no trobar res que em convencès i trobés fàcil, m'he decidit a fer el canvi a mà...

He passat les entrades una a una, i he afegit totes les que tenia en aquest bloc i que hi feven referència.

Ara segur que l'actualitzo més sovint, perquè la veritat és que motius no en falten!

http://casparkinson.blogspot.com