30.3.09

Bilèl·lules i ninopòtams

No fa massa un amic, el David, em va demanar que li fes una portada per un recull de les entrades que ha fet al seu bloc durant els últims anys.
Aquest llibre, o quadern, que és segurament el nom que més li escau, recull les anotacions que he fet durant tres anys al meu bloc ainaiadria.blogspot.com. Són textos breus, petites reflexions escrites a manera de dietari, que pretenen reflectir el procés d’adquisició del llenguatge dels meus fills, Aina i Adrià.
Avui l'ha penjat a la xarxa per vendre, i ja li han comprat dues persones...

Trobo que està bé això de poder autopublicar...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei, Olga... Jo també trobo que és genial poder autopublicar així tens tota la llibertat del món per escriure allò que vols!

Sandra

Marta R. ha dit...

Què guapa!, ets tota una artista.
Veig que has posat els passos per penjar al netvibes. Jo el faig anar força, és pràctic.