7.1.09

Bons regals

Què és? Una invasió de marcians? No!

Aquests reixos s'han portat molt bé amb mi (em dec haver portat bé :) En general m'han portat coses que m'han agradat molt i em seran molt útils. Sobre tot un disc dur petitó i un robot.

El robot és d'aquests que escombra. Es diu roomba i va super bé. Escombra la casa mentre tu no hi ets o fas una altra cosa. Va fent i quan acaba ell solet se'n va a la seua base, i a més a més no cau per les escales.

Avui li he fet fer tota la casa i la veritat és que va molt i molt bé.

M'encantaria domotitzar tota la casa!

Perquè us feu una idea (el video no és meu):

3 comentaris:

Anònim ha dit...

És per pensar-s'ho per la carta de l'any vinent. :-)

Anònim ha dit...

Avui, una dona m'ha explicat que la seva germana s'havia comprat aquest robot que escombra tota la casa (sense repetir per allà on ja ha netejat) i després torna sol al seu cau. Veig que no ha exagerat!

OLGA ha dit...

No, Mercè, tal qual!